tisdag 5 maj 2015

Mycket på!

Nu har det varit mycket på på slutet med bilar och allt! Men jag har börjat smälta nu att jag missade Västerås utställningen! Känns fortfarande piss men jag "fick" mig en ny bil och fick umgås med mamma o Maja :) utställningar blir det fler av som det ser ut ;) haha!

I Torsdags när jag o Malin va i Borlänge och kommer ut ifrån kupolen så startar inte bilen... jag trodde inte det va sant, var påväg att gå fram till Polisbussen som stod på parkeringen bredvid och lämna in mitt körkort och aldrig röra en ratt mer men då startade pärlan! Haha!
Som tur va var det batteriet som va dåligt så nu är det bytt och pärlan startar så fint så :)

I Lördags va jag och Hugo till Sifferbo för frisering och planering inför Gotlandsresan :)
Nu är det nära, på Fredag morgon åker vi :) Ska bli så roligt och spännande! Naturligtvis har Iris börjat löpa men jag hoppas Hugo sköter sig och inte blir för dryg ;) Isf får vi sova i bilen, haha!

Idag tog jag "mod" till mig och anmälde till MH/BPH test med båda pojkarna, är redan nervös så vi får se hur det slutar! Haha! Förhoppningsvis följer Linus med och går med Molle så jag inte förstör så hemskt för pojkarna med min nervositet ;) Men det ska nog gå bra! En månad kvar så :D


Så mycket jag vill göra för både mig själv,  Linus och hundarna men kommer aldrig till skott,  blir så less på mig själv! :p
Nu får det bli skärpning med laterierna och alla snurriga tankar!
Ska tanka energi i helgen på Gotland :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar