fredag 30 januari 2015

Längtar, Vill och symaskin !

Längtar tills på måndag när Kicksparken och tvillingkopplet kommer :) Då ska vi träna träna o träna :) har börja påminna pojkarna om höger o vänster och dom kan ju om dom vill ;)

I helgen är det polarhundsmästerskapen i Orsa och jag skulle så gärna vilja dit och kolla men tråkigt att åka själv! Så är det någon som vill med mig på söndag så hojta till :)

Dagen började med att Molle väckte mig genom att morra, resa ragg, backa in i väggen och kollade ut mot hallen, förstod inte vad det var och jag som är en sån fegis vägade inte gå och kolla, haha! Men när jag kom upp så såg jag att han kröp in mot badrummet, där husse hängt upp duschdrapperiet på ett annat vis än vanligt så det måste varit det som va farligt ;)
sen gick vi ut på gården och busade en vända :)

Efter det så såg jag och pojkarna på draghunds SM och vart taggade på att träna mer, iaf jag då :p 

På kvällskvisten har jag knåpat ihop ett halsband åt "Jack the halsbands riper" ;) som träning inför att sy Molles sele :) Gick ganska bra faktiskt, vart bara osams med symaskinen 1 gång, haha! 
Här är resultatet :) hoppas Jack blir nöjd :p 

Nej, nu ska jag ut på kvällskiss med hundarna! Ha det gött :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar