söndag 22 februari 2015

Skön dag i solen ¤

I morse fixade vi det sista med buren så nu är den klar, så nöjd, min sambo han kan han :) 
Såklart fick vi ju lov att inviga buren så vi åkte till morfars stuga och fiskade med Mamma o Pappa :) Pojkarna fick springa lösa och busa i 2 timmar! Dom tyckte det var jätte roligt när vi sprang på flagg ;) 
6 gäddor blev det! :) 

Mamma, Linus, Hugo och Pappa! Molle hade precis blivit fri ifrån kopplet så han hade inte tid att vara med på bild! 

"Vi hjälper dig morfar!" Hjälper =ligga för ;)

"Inget flagg här borta!"

Stugan ♡

Direkt vi kom hem hoppade pojkarna upp i sängen och la sig så jag och Linus tog en promenad till hans mormor och morfar och fikade :) 

Nyss städat akvariet och slog igång tvn medans så jag hade något att lyssna på, det jag glömt va att vi skaffat bättre ljud så när Gandalf och Azog (The hobbit) slogs så höll jag på att tappa hinken med lort vatten i golvet för jag blev så rädd när basen dundrade till bredvid mig, haha! 

Nu håller sambon på med varma smörgåsar och jag bloggar och kollar på :p 

Imorgon blir en spännande dag, då får ni hålla tummarna för Hugo för då står HD röntgen på schemat! 

Ta hand om er ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar